Jesteś właścicielem dużej firmy? Dbasz o jej wizerunek i reputację, które przede wszystkim budujesz na dobrych stosunkach z klientami i kontrahentami? Poszukujesz idealnego gadżetu reklamowego, który łączyć będzie w sobie funkcjonalność i gustowny design oraz posłuży za niebanalną wizytówkę twojego przedsiębiorstwa? Po pierwsze postaw na pendrivy – urządzenia elektroniczne, będące dopełnieniem komputerów i tabletów. Po drugie zadbaj o ich oryginalną stylistykę.

Oznacz się

W tym przypadku pendrive jest nośnikiem reklamy, więc przede wszystkim należy go wyposażyć w logotyp firmy. Producenci elektroniki reklamowej oferują cztery metody znakowania: grawer laserowy, druk UV, tampodruk oraz tłoczenie.

Wybierz własny kształt

Jeżeli jednak oryginalne logo twojej firmy według ciebie to za mało, zawsze możesz zdecydować się na indywidualny projekt. Wystarczy, że pokażesz swój pomysł producentowi (np. obraz lub fizyczny odpowiednik) a graficy przygotują dla ciebie jego wizualizację. Po akceptacji i wybraniu odpowiedniej pojemności pamięci USB do twoich rąk trafi absolutnie unikatowe urządzenie.

Zaszalej z kolorami

Jeśli szczególną wagę przykładasz do spójności i pragniesz, by gadżety reklamowe twojej firmy wpisywały się w jej system identyfikacji wizualnej sięgnij po Pantone. Opracowana przez amerykańską firmę Pantone inc paleta Pantone to skala kolorów, która w wersji podstawowej opisuje aż 1761 barw i odcieni. Powstają one w wyniku zmieszania 18 pigmentów. Dają możliwość uzyskania jednolitej barwy o doskonałej gładkości. Wobec tego kolorowe elementy pendrive’ów mają niezwykle intensywny i soczysty odcień. Co więcej, Pantone gwarantuje, że kolory będą zawsze identyczne, bez niechcianych i niepożądanych zmian barwnych.

Więcej znajdziesz na stronie www.solsen.pl

BRAK KOMENTARZY