Nowe technologie z roku na rok stwarzają coraz to nowe możliwości – również w dziedzinie produkcji materiałów wideo do celów reklamowych. Jedną z nich, o której przed kilkoma dziesięcioleciami nikt nie mógł nawet pomarzyć są drony – zdalnie sterowane statki powietrzne z podczepionymi kamerami, zdolnymi do rejestrowania wideo o wysokiej jakości.

Zastosowania dronów w reklamie

Podstawowym atutem przemawiającym za wykorzystaniem dronów przy kręceniu reklam jest rzecz jasna możliwość łatwego uzyskania ujęć z lotu ptaka, również na niewielkiej wysokości. Dzięki temu istnieje szeroki wachlarz ich zastosowań. Niejedna miejscowość czy region posiada w swoim promocyjnym spocie materiał nagrany dronem – czy to szeroki obraz całej okolicy, czy też bliższe ujęcia konkretnych budynków lub miejsc. Możliwości tych urządzeń są także bardzo pożądane przy realizacji reklam różnorakich imprez lub zawodów: widziane z góry tłumy ludzi robią wrażenie, a zwrotność dronów pozwala im aktywnie śledzić poczynania sportowców.

Zalety wykorzystania dronów w spotach reklamowych

Podstawową zaletą dronów w produkcji filmów wideo na cele reklamowe są bez wątpienia niesamowite ujęcia, na jakie pozwala ich specyfika – a to wszystko przy zachowaniu niewielkich kosztów, które są wyraźnie niższe niż w przypadku innych metod umożliwiających kręcenie podobnych ujęć. Znakomitym atutem jest także możliwość dotarcia nad różne miejsca, gdzie trudno byłoby uzyskać zbliżony efekt w inny sposób (gęsto zabudowane miasta lub przeciwnie – odcięte od cywilizacji szczyty górskie).

Wejdź na http://filmowa.pl/ i stwórz profesjonalny film reklamowy dla siebie i swojej firmy

BRAK KOMENTARZY